maanantai 17. lokakuuta 2011

Tunnustusta :)


Vautsi vau! Suvi antoi blogillemme ihka ensimmäisen tunnustuksen! Kiitos paljon :)

Tämän tunnustuksen saajan pitää:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus 8:lle blogille eteenpäin
3. Ilmoittaa näille 8:lle asiasta
4. Kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään



Mitäs sitä kerrottaisiin?

1. Tapasimme J:n kanssa autourheilun parissa :)
2. Harratamme koko perhe laskettelua, tytärkin ehti viime talvena viisi kertaa suksille vaikka ikää taisi eka kerralla olla 1v 7kk.

puku ja kinttaat ReimaTec
3. Poden hirvittävää lentopelkoa, mutta tykkään matkustelusta! Tosi rasittavaa, kun olisi kiva matkustella vaikka mihin ja joka kerta, kun jonnekin on lähtö, pilaa lentopelko osan reissusta :( Näin ei aina ole ollut ja itseäkin huvittaa, että joskus teini-iässä kuvittelin voivani joskus olla hetken aikaa lentoemona :)

4. Lukion jälkeen olen ollut viidessä eri koulussa joista olen valmistunut vain yhdestä: kosmetologi-maskeeraajaksi. Lupaan ettei tuo jää viimeiseksi tutkinnoksi jonka suoritan ;)

5. Olimme useamman vuoden lapsettomuushoidoissa ja ennen viimeistä punktiota jonka saa julkisessa terveydenhoidossa ilmaiseksi, hankimme koiran ja kahden päivän kuluessa koiran hausta olin raskaana! Melkoinen ihme meidän tytär on joten antakaa anteeksi, jos hänestä tulee vähän lellitty <3

6. Ala-asteella minun luokallani oli seitsemän oppilasta, joista yksi oli tarkoituksella tuplannut ykkösen ettei olisi tarvinut olla ainoa omalla luokka-asteellaan.

7. Minulla on kaksi ihanaa pikkusiskoa <3

8. Olen ehdottomasti jouluihminen!


Olipa vaikea miettiä mitä kertoo :) Tunnustuksen haluaisin antaa Tupa Mäntykummulle, Onnenhipuille, Sahraminlisälle, Sulo-Helmelle, Operaatio Ahavalle, Kiville ja unelmille, Landetalolle ja Pienen perheen pienelle kodille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti